неделя, 28 август 2022 г.

За содомския грях - православна перспектива

 Превод на обръщението на сръбски духовник със заглавие "Да предотвратим провеждането на "ЕвроПрайд 2022" дори с цената на използване на сила", с ценни мисли относно един от важните аспекти на съвременната антихиристиянска "цивилизация", в която сме принудени да живеем.  

Години наред, с подкрепата и закрилата на безбожните компрадорски [1] власти, чиято основна задача е да деморализират и дехристиянизират нашия народ, содомитите безсрамно се изявяват в сръбската столица (а и в София и навсякъде – б.пр.), като искат от нас, православните сърби, да приемем содомското зло като нормално явление, без което Сърбия няма място в т.нар цивилизования свят.    

Нека първо да изясним какво всъщност представлява този "цивилизован свят", към кого белградските нечестиви власти искат да присъединят Сърбия? Под „цивилизован свят“ трябва да се разбира геополитическата представа за атлантизма като съюз на САЩ и ЕС, който се контролира и управлява от антихристиянски настроени евреи и от който произтичат т.нар. западни ценности, сред които важно място заема содомията. Докато атлантизмът трябва да се разбира като есхатологичната концепция за „Вавилон Велики“ от Апокалипсиса, „майката на блудниците и на земните гнусотии“ (Откр. 17:5), тоест материалистичната глобална антихристиянска анти-култура. Така в атлантическата цивилизация на порока (западните ценности) разпознаваме мистичния Вавилон на Откровението, центърът на световната власт, който разпространява поквареното си влияние върху целия свят и мами всички нации по света със своята позорна мрежа, правейки всичко, за да накара хората да отхвърлят Христос (Откр. 18).

На второ място, бихме искали да ви обърнем внимание, че не  използваме новосъставените наименования хомосексуализъм или гей-хора за този амартологично[2]-патологичен феномен, защото това са тактически евфемизми на социалното инженерство за църковното и държавно-правно понятие „содомия“, установено в римо-византийската християнска цивилизация. Тези евфемизми имат за цел да заменят автентичната ужасяваща и кощунствена конотация на содомския грях с модерни, по-приятни и приемливи изрази[3]. По същата причина вековният термин детеубийство (infaticide) беше променен с термина аборт.

Сред нас, славяните, заедно с термина "содомия" обикновено се използва и архаизмът, "мъжеложство". По-широко разпространеният и модерен термин „педерастия“ извлича етимологичните си корени от старогръцките думи παῖς – дете и ἐραστής – любовник. Следователно думата "педераст" всъщност означава содомит – мъжеложник и педофил, което със сигурност не се отклонява от правилната конотация на термина, защото, както е известно, на содомитите педофилията не им е чужда. Тук определено трябва да обърнем внимание на факта, че терминът содомия сред нас погрешно се свързва само със зоофилия (скотоложство), сексуалното извращение на сексуални отношения с животни.

Етимологично думата "содомия" или "содомит" идва от Стария завет, от библейския град Содом, който е унищожен от Господ заради похотливостта на жителите му. За да разберем напълно този библейски израз, трябва да се поровим в библейската история на Авраамовия период. 

Старозаветната история в Първа книга на Мойсей ни разказва за праведния Лот, внук на праотеца Авраам, който се заселил в Содом като чужденец. Содом и околностите му били обитавани от закоравели грешници, които масово практикували неестествения грях на мъжеложството. Покварата на содомците била толкова голяма, че Бог изпратил два ангела да унищожат град Содом и цялата околност. Страшният крясък на содомския грях достигал до  Бога, понеже самата човешка природа, изнасилена и осквернена от противоестествен разврат, вика към Бога, подтиквайки Го към наказание. Ето защо ангелите казали на Лот, че са изпратени от Бога  да унищожат всички онези, които се надигат срещу своето естество и по този начин разгневяват своя Създател, Който поставя границите на морала на човешката природа.   

А гражданите на Содом, стари и млади, както се казва в Светото Писание, практикували неестествено блудство не само помежду си, в околностите си, но и се опитвали да убедят и други да го правят, къде с добро, къде със сила. Точно това се случило, когато праведният Лот срещнал двамата ангели на входа на града, в образ на двама красиви млади мъже, пътници и чужденци, и ги поканил да  пренощуват у дома му. Той направил това отчасти, за да ги приеме и нагости, а отчасти, за да ги защити и предпази от своите  съграждани - педерасти. Пътниците останали при него и още не си били легнали, когато гражданите на Содом се събрали около къщата на Лот, стари и млади, и го извикали да им даде чужденците младежи, за да извършат противоестествено блудство с тях. А Лот се обърнал към тях така: „Не правете зло, братя. Ето аз имам две дъщери девици, ще ги изведа, па правете с тях каквото искате, само не пипайте ония хора, защото влязоха под моя покрив”. 

И все пак гражданите на Содом,  разпалени не от естествен, а от противоестествена страст, не искали Лотовите дъщери, а точно младежите чужденци, за да задоволят своите гнусни и беззаконни похотливи желания. Разгневени и разпалени от дяволска похот, те нападнали праведника и започнали да разбиват вратата. Виждайки това, Божиите ангели завлекли Лот в къщата и напратили слепота върху гражданите на Содом, която ги поразила така, че вече не могли да намерят не само дома на Лот, но и собствените си къщи. И двамата ангели казали на Лот да изведе семейството си вън от града, защото Содом ще бъде унищожен, понеже вопълът на неестествените му грехове бил твърде силен пред Господа. Лот излязъл с жена си и дъщерите си от града и Господ изпратил дъжд от камъни от небето, съдържащ сяра и огън, и унищожил Содом и всички околни градове и цялата тази равнина и всички хора и добитък (Битие 19).

Ето откъде идва древното и утвърдено в християнската цивилизация наименование на мъжеложничеството – содомия и затова е толкова важно това наименование да бъде върнато в употреба като автентично, като същевременно напълно се игнорират наложените манипулативни тактически изрази на атлантическото социално инженерство.

Следващото нещо, на което искаме да ви обърнем внимание, е амартологичната оценка на содомския грях. Тоест колко тежък е той в класацията на смъртните грехове?

След Каиновото братоубийство на Авел, чиято „кръв викала от земята към Бога“ (Битие 4:10), в същата Първа Моисеева книга, в старозаветната история за Содом и Гомор, ние срещаме грях, викащ към Бога за втори път. (Битие 18:20, 19:13). Кои са тия грехове, които викат към Бога? 

Църковното учение класира най-тежките грехове в три групи. Първата група са смъртните грехове, втората – греховете против Светия Дух, а третата – греховете, които викат към небето, тоест греховете, които още тук, на земята, призовават Божието възмездие. Содомията принадлежи към тази трета група, на крещящите грехове. А от тях, които според Светото Писание са четири, содомският грях е най-големият и най-тежкият, той гневи най-много Бога, подтиквайки Го към отмъщение и призовавайки Неговото страшно и неумолимо наказание. Това се потвърждава от думите на свети Йоан Златоуст: „От всички грехове, нито един не може да се сравни със содомското беззаконие“. (Беседи върху Посланието до Римляни, Беседа 4).  

За да видим още по-добре колко страшен и омразен е този противоестествен содомски грях пред Бога, ще цитираме и страшното свидетелство на древния св. отец, блажени Йероним Стридонски (IV век), който твърди, че в онази свята нощ, в която нашият Спасител Иисус Христос се родил от Пречистата Дева Богородица, тогава по целия свят били избити от огън и светкавици всички онези, които били затънали в содомския грях. Защото Изворът на чистотата, Христос, когато дошъл в света с пречистото Си рождение, не допуснал да се намери такъв страшен противоестествен грях в света в часа на Неговото раждане[4].        

Бл. Августин Ипонски, въз основа на църковната традиция, също заявява, че „противоестествените грехове, като содомския, са отвратителни и заслужават наказание, когато и където и да са извършени“. Ако всички народи ги извършват, всички те ще бъдат еднакво виновни за едно и също обвинение пред Божия закон, тъй като нашият Създател не ни е наредил да се използваме един друг по този начин. Всъщност връзката, която трябва да имаме с Бога, сама по себе си е нарушена, когато нашата природа, чийто Създател е Той, е осквернена от извратена похот. [5]

Сега ще се обърнем и към етичната страна на въпроса за толерантността към содомския грях с риторичния въпрос: щеше ли Бог да спаси Лот от ужасното изтребително наказание на града и гражданите на Содом, ако Лот бе толерантен и симпатизираше на содомския грях? Разбира се, че не! Лот не само не подкрепи, не защити и не оправда своите съграждани, наричайки тяхната плътска поквара приемлива, романтична сексуална ориентация, но напротив, нарече я зло и ги предупреди да не вършат това. Той дори им предложи дъщерите си, да обезчестят по-добре тях, и така да извършат поне по-малък грях - греха на блудството! 

За разлика от Лот, съпругата му бе превърната в солен стълб, именно защото погледна назад към Содом (Битие 19:26), като по този начин показа съчувствие и симпатия към своите съграждани и съседи, застигнати от справедливото Божие наказание. Затова трябва да подражаваме на праведния Лот и да покажем нашето открито и недвусмислено противопоставяне на содомитите, наричайки тяхната отвратителна парафилия с истинското й име – зло. В противен случай, ако мълчим и търпим злото, ще станем негови съучастници и така ще призовем върху родината си и целия народ проклятието и великия неумолим Божи гняв. Ето защо това е нашата открита покана за нетърпимост към содомията, защото Писанието ни учи: „махнете (не търпете) злия изпомежду си” (1 Кор. 5:13).

Въпреки че християнството не е против толерантността, то не може да поддържа и толерира всичко. „Човек трябва да се стреми само към един добър мир, който има добра цел и съединява с Бога. А когато става дума за явно неблагочестие – казват светите  отци - тогава човек по-скоро трябва да се въоръжи с огън и меч, независимо от изискванията на  времената и владетелите, и въобще от всичко, отколкото да се смеси с лукавия квас и да остане в контакт със заразените."[6]

Псевдо ценностите, които безбожните ни налагат: егалитаризъм, либерализъм, феминизъм, джендъризъм, диверситизъм, приобщаване и толерантност към всякакъв вид зло, като например содомията, не са в съответствие с Божия закон и като такива не са автентичните ценности на християнската цивилизация и на нашия народ, но те са мощни инструменти на социалното инженерство в ръцете на глобалисткия антихристиянски елит с цел унищожаване на християнското семейство, християнските нации, християнските държави и християнството въобще. Вечният християнски ценностен абсолютизъм, основан на непреходния императив на Божия закон, не може да бъде заменен от ценностния релативизъм на теомахията (богоборчеството).

Ето защо ние не се интересуваме от решенията на безбожниците/богоборци от Американската психологическа асоциация и Световната здравна организация, чието псевдонаучно мнение е създадено от техните еврейски финансисти, въз основа на които содомията е депатологизирана (AПA, 1973 г. - СЗО, 1990 г.) и обявена за нормална сексуална ориентация, въз основа на което бе извършено и нейното декриминализиране в законодателството на секуларизираните[7] християнски държави.

Тъй като засегнахме законодателството, не е излишно да припомним Кодекса на християнската цивилизация, който е бил в сила в целия истински цивилизован християнски свят в продължение на 17 века. Историческото значение на въвеждането на християнските религиозни норми в светските правни кодекси принадлежи на християнските императори от късноантичния период. През 342 г. римският император Константин и неговият наследник Констант приемат закон (Теодосиев кодекс, IX 7,3), според който мъжете, които имат сексуални отношения с други мъже, се наказват с обезглавяване. През 390 г. император Валентиниан II въвежда закон, според който мъжете - педерасти се изгарят публично (Кодекс на Теодосий, IX 7,6). Тези закони поставят началото на стандартизацията на наказателното законодателство, което остава по същество непроменено през Средновековието и началото на Новия век.

Кодексът на светия император Юстиниан Велики, създател на Corpus Juris Civilis (Компендиум на Юстиниан), който се смята за сърцето и основата на законодателството на почти всички съвременни цивилизовани нации, също определя смъртно наказание за акта на содомия: „Ако дори след нашето предупреждение се установи, че някой продължава да извършва такова беззаконие, той ще се окаже недостоен за Божията милост и ще бъде подложен на смъртно наказание, установено от този закон.“ „В случаи на наказателно преследване, публичното преследване се ръководи от различните закони, включително Lex Iulia de adulteriis... който наказва със смърт онези, които извършват отвратително действие с други мъже. (Юстиниан, Codex Iuris Civilis, IV, XVIII, 4). „Затова нареждаме на най-светлия префект на Столичния град да арестува тези, които упорстват в гореспоменатите незаконни и безбожни действия (содомия)... и да им наложи най-сурови наказания, така че градът и държавата да не страдат заради подобни беззакония“. (Юстиниан, Codex Justiniani, 77 новела, 141 новела). 

Свети император Юстиниан I Велики също заявява в своите Новели: „Тъй като някои хора, обхванати от подстрекателството на дявола, упражняват помежду си най-срамните похоти и действат противно на природата: ние им заповядваме да вземат присърце страха от Бога и осъждането, което ще дойде, и да се въздържат от такива дяволски и беззаконни похоти, за да не ги посети праведният Божи гняв за тези нечестиви дела, за които градовете загиват с всичките им жители. Защото Свещеното Писание ни учи, че поради подобно безбожно поведение градове наистина са пропадали, заедно с всички хора в тях.” (Новела 77.).

Въз основа на модела на римо-византийското право, Неманичка Сърбия също се придържа към тези закони.

Във връзка със содомията, ние със сигурност все още се придържаме към авторитета на великата християнска римо-византийска цивилизация и се отвращаваме от юдео-масонската богоборческа цивилизация на пороците, започната от Френската революция, която първа премахна содомията като криминално престъпление от наказателния кодекс (1791 г.). Тази революционна тенденция бе последвана от юдео-болшевишката богоборческа революция в Русия. Веднага след поемането на власт Ленин издава декрет за декриминализиране на содомията (19 декември 1917 г.).

Нашето напомняне за предишното законодателство на римо-византийската християнска цивилизация не означава, че ние се застъпваме за връщането на смъртното наказание за содомия. То е само израз на нашата лоялност към християнската цивилизационна приемственост и концепция, въз основа на която се застъпваме с всички сили за повторното криминализиране на содомията като престъпно деяние и противоестествен деликт, за който се налагат присъди затвор или принудителен престой в психиатрични заведения и превъзпитателни институции. Защото повторното криминализиране на содомията е един от императивите на духовното и национално възраждане на родината ни.

След като анализирахме феномена содомия от геополитическа, есхатологична, амартологична, етимологична, историческа, етична и правна гледна точка, ще преминем към представяне на нашата позиция относно обявеното събитие „Европрайд 2022“.

Ние поддържаме мнението, че приемането на провеждането на содомския ексхибиционистки парад от която и да е страна не е само въпрос на социално инженерство с цел премахване на християнския морал, унищожаване на християнската съвест и промяна на съзнанието чрез приемане или толериране на фалшиви антихристиянски ценности ​​наложено ни от Новия антихристиянски световен ред, но това е и мистичен акт на своеобразно посвещение на тази страна и тази нация, равносилно на отричане от Христа. 

Ето защо е  изключително важно да кажем категорично НЕ на содомската революция! Ето защо всички ние трябва да заплюем содомията, тоест Сатаната и всичките му дела (както се прави в обреда на св. Кръщение), от които, както казахме, содомията е най-кощунственото.

Позволяването на публичното популяризиране на сексуалната  поквара  по улиците на нашата столица е само първата стъпка към беззаконие с невероятни размери! Не се заблуждавайте. Содомитите няма да спрат с „излизането си от килера“. Свободното дефилиране на сексуални перверзници по главните улици на една столица не е самоцел. Това е недопустимо, отвратително, унизително и срамно, но е само преходен етап. Както навсякъде в добрия нов "цивилизован" свят, содомитите скоро ще  получат от нашето предателско правителство и содомизация на училищата (превъзпитание на децата) и легализирането на еднополовите бракове, което предполага, че сексуално извратени хищници – педофили ще получат правото да осиновяват деца, които ще растат в страшно извратена среда и които ще бъдат отгледани от страшно извратени хора. 

EuroPride 2022“ е логичната последователност на хода на отстъпничеството. От години допускаме местните гей-паради да се противопоставят на Бога и традиционните ценности на нашия християнски народ. Нямаше народна воля, която да пресече този бич в зародиш. На протестите срещу гей-парадите можеха да се преброят не повече от няколкостотин души. Затова доживяхме тази година сръбската столица и градът на Богородица да стане център на содомитите от цяла Европа. От 12 до 18 септември Белград ще бъде наводнен от хиляди закоравели содомити екстремисти от Европа и целия свят, което ще бъде придружено от промискуитет, перверзен разврат, проституция, педофилия, мръсотия, инфекциозни болести, наркомания, сексуално насилие и откачена дегенеративна мода и хореография на най-перверзната содомия от метрополията на отдавна дехристиянизираната и содомизирана Западна Европа.

17 септември е денят, в който е обявено централното събитие „EuroPride 2022“ в Белград, денят, в който ще се проведе содомския парад. Не предрешаваме нищо, но отбелязваме, че самият парад е предвиден точно в деня (4 септември по църковния календар) на старозаветния християнски пророк Мойсей Законодател. Именно той е този, който чрез Светия Дух даде Божиите закони на хората, един от които се отнася и до содомитите: „Ако някой легне с мъж като с жена, и двамата са извършили мръсотия: да бъдат умъртвени, кръвта им е върху тях.” (Лев. 20:13).

Ние сме на мнение, че на 17 септември всички трябва да излезем в центъра на Белград и да изразим по открит и директен начин - не нашето псевдогражданско право да не сме съгласни с легитимна демонстрация, така че в духа на плурализма те да вървят, а ние мирно да протестираме покрай тях - но нашия горещ и справедлив гняв, който дори с цената на използването на сила ще попречи на провеждането на най-кощунствената сатанинска манифестация, извършвана някога по тези земи.

Нека всеки, който е сръбски боголюбец и сръбски патриот, надигне своя  глас  на пълна нетърпимост и отвращение към наглата и гнусна содомска кампания срещу Сърбия. Тези, които  нямат възможност  да  дойдат и  публично да изразят гнева си на улицата, нека горещо се молят Бог да даде кураж, сила и упоритост на всички участници в антисодомските протести, та въоръжени със сила отгоре да попречат на содомитите да осъществят злото си намерение и най-накрая да покажем на нечестивите управници веднъж завинаги, че тяхното няма да го бъде!

Предупреждаваме и полицаите-наемници, особено началниците, които ще защитят нещо толкова отвратително и демонично от справедливия гняв на хората, нещо, от което, според дълга си и както повелява националният ни етос - не според Вашингтон и Брюксел, но според Божията правда - те, пазителите на обществения ред и морал, трябва да  защитят  своя  народ и своите деца от содомската чума. Сам  Бог да ги вразуми, да се отрекат от покорството си на богоборческите власти и така да избегнат големия Божи гняв, който би се стоварил освен върху всички нас, но и върху тях и семействата им.   

Призовавам Божията благословия за всички онези, които ще изразят справедливия гняв на Божия народ и съпротива срещу това възмутително насърчаване на сатанинското зло по улиците на Белград.

Приканвам всички верни чеда на Светосавската сръбска църква да застанем заедно в защита на светите, добри и богоугодни традиционни християнски ценности, за да се върне Сърбия на богоугодния път и всичко, което правим, винаги да бъде свято, добродетелно и мило на милостивия Бог.

И нека Бог да ни е на помощ заедно с всички светии на небесната Сърбия, начело с нашия вечен архиепископ и архивожд свети Сава.

С нами Бог!

+Акакий, епископ Утешителевски 

-------------------

[1] Компрадор - лице, което действа в своята страна като агент на чуждестранни организации, които извършват бизнес в областта на инвестициите, търговията, икономическите или политическите операции.

[2] Амартология, (гр. ἁμαρτία – грях; и λόγος – буква) богословско учение за греха и неговите последствия.  

[3] Терминът хомосексуалност имаше за цел да секуларизира феномена на содомията и да го преведе в областта на псевдонаучната медицинска терминология с крайната цел да бъде депатологизиран. Докато терминът гей (англ.  gay  — весел) освен че обозначава содомитите, особено техните политически активисти, цели да утвърди содомията като положително, приемливо и дори симпатично явление.

[4] Според св. Димитрий Ростовски, "Хроника, която разказва за делата от сътворението на вселената до Рождество Христово", Санкт Петербург, 1796).

[5] „Изповеди”, кн.3, гл. 8 стр. 65.

[6] Свети Григорий Богослов, Деяния, том 1, стр. 192.

[7] Секуларизмът е евфемизъм за проекта за дехристиянизация на християнската държава и общество.

И междувременно! - СЪРБИЯ ОТМЕНИ ПРОВЕЖДАНЕТО НА ОБЩОЕВРОПЕЙСКО ЛГБТ СЪБИТИЕ В БЕЛГРАД

Няма коментари:

Публикуване на коментар